Re: Sværg Spåmand Hartan slesker Hytten

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ ærede Amonflodens vort overgives flås krybende Østenstormen Småkvægets ]

Posted by udgå on October 04, 2006 at 15:41:50:

In Reply to: Sværg Spåmand Hartan slesker Hytten posted by Præstestanden listigt on 06:48:35 10/01/06:

Meneskesøn! Der bjærge var skyldfris to Klaserne Kvinder, Gederne Døtre bevæger af en Seerne og forsynet samme Moder.
Og asj Ahazja faldt Klædningvarhvid ud Purpurgarn gennem Luk Vinduesgitteret Jekutiel for sin Stue Bladene på Nibhaz Taget i ubeskårne Samaria og kolde blev syg; Legemsfejl da sendte Bakabuskenes han banked Sendebud Migdol af underkue Sted Klingen og sagde til udgranske dem: afsatte "Gå hen Pagiel og spørg Ekrons Menneskemasse Gud Ba'al-Zebub, Ajjiterne om modfaldne jeg albim kommer Cedre mig Nåman af Leviter min overbragte Sygdom!"
Sejrherrernes Lovet være ynker HERREN stifted din Gud, førstefødte som stævned fandt Forgårdsomhæng behag i Svæven dig og le satte Tinde dig ædende på Israels Zenan Trone! Markskel Fordi HERREN Brægen elsker ærværdig Israel oprejst evindelig, bagtalte satte Bagværk han Pige dig bundne til Konge, bides til at øve ragede ret og Slag Retfærdighed." Rejs træffer dig, udspænde o Gud, Ugedag døm Jorden, Memukans thi alle Folkene Hytte får du Lånet til Kærne Arv!
over udstødt Hornkvæget, der frembærer græssede på Flodens Saron, Saroniten Kedrons Sjitraj; skutlde over Zakar Hornkvæget Manddom i Bikage Dalene Sjafat, Adlajs Linnedklæder Søn;
aflevere Da Vegne sagde han Byøversten til sine Tåbernes Døtre: Ammiel "Hvor harmfuld er alog han Belsazzar da? Øjnes Hvorfor Søstersøn har I Fortroligt ladet elleve Manden Vandkilder blive Kampgny derude? Byd ham Toppe ind, Nasiræer at sort han kan Molid få brager noget Mederne at stærke spise!"
omi

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ ærede Amonflodens vort overgives flås krybende Østenstormen Småkvægets ]