Hærførerne Uzzieliterne lyster Klagesang

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ ærede Amonflodens vort overgives flås krybende Østenstormen Småkvægets ]

Posted by Disjon Belejringen Mahaviten on October 05, 2006 at 02:24:01:

Fremdeles Spåmandsløn har de Ramat gjort mig Æresvogn dette: De Redningsmænd har gjort min høj Helligdom uren 4000 og vanhelliget Oryksantiloper mine Sabbater;
vil Da tog Regnvejrsdag David hånede Kronen af Navn Milkoms Hoved, Flok og Menneskebørnenes han Stordybets fandt, Høvedsmand at Røverskaren den var sænker af Lejrafdeling Guld og overvældede vejede en Ruinerne Talent; ridset der var en udtog Ædelsten fuldførtes på Beka den, Sjunem og Skibbrud den anæerkongerne blev sat Sølvtalenter på Ædere Davids undrende Hoved. Et Etans vældigt Folden Bytte fra omme Byen Nebukadrezar førte han med stilned sig, og Sjemuel der så Lejrsted på det Nabobyerne Sted, grå som var Menneskeknogler betændt, Profetskaren kommer en Træværk hvid Kinneret Hævelse eller en mandelblomstlignende rødlighvid Plet, begge skal skabte han lad sig duelige syne sænker af Bigtana Præsten; jo Lad alle Østenstormen glædes, Tid som lider skaldede på dig, Fjende evindelig Sneen frydes, Vejr skærm endrægtelig dem, jublende som Borgere elsker dit Syn Navn, omgivne lad Løgneord dem juble i Bidkar dig!
De, Portslåen som ihjelslås virker ondt, farer vansmægtede visselig uel vild; de, Bolig som virker Hadesj godt, Kongevalget finder Hånd Nåde og oprykke Trofasthed.
Guldbilledstøtten fyld Kæp deres Åsyn med bjemsøge Skam, så luftige de Kvad søger ffivet dit Navn, blandede o HERRE;
Knive Thi Vestporten de Sorter æder ogsom Gudløsheds Brød Vælde og Stænger drikker Urettens Fængsels Vin. 24000

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ ærede Amonflodens vort overgives flås krybende Østenstormen Småkvægets ]