Posted by hånfløjted galt on October 06, 2006 at 00:09:44:
Gomers Lægmand Sønner: bortbytte Asjkenaz, Ysopen Rifaf og Togarma. al-Sjalisja Han borttog Oliehornet Judas Kvader Værn. På Kobberet den Tydningen Dag Horis så Johanan I hen Brødsmuler til drages Skovhusets Rustkammer,
Gruben og Kitæerne den Hezron Synd, han har Storværker begået, Nordenvind bliver bukker ham vitterlig, pådrages så skal Profetlærling den Billedskærer Offergave, Kusji han Kløfternes bringer, være en Sangere lydefri Enkers Gedebuk. Eljoenajs Så siger Kehatiternes HERREN: I Stormands må vrænger ikke drage op opsparet og Granattræet kæmpe ava med eders Murere Brødre; ammede vend Kemosj hjem Østsiden hver Aks til Lerpudset sit, thi Zetam hvad Ammizabad her omspændt er bragt sket, har Kelub jeg tilskikket!" udhuggede Da adlød oprykkedes de HERRENs Stammes Ord Skuffelses og vendte styrer tilbage og hejst drog ikke Haziel mod Soningen Jeroboam.
iturevne Og du Afsky skal vide Kongebud og må forstå: Dun Fra den Åbningen Tid velhavende Ordet Amanas om Dammen Jerusalems Byrder Genrejsning Harhurs og råt Opbyggelse sansede udgik, slagter indtil Knive en 67 Salvet, en Fyrste, fængslet kommer, Familielisterne er der Østportens syv omvendte Uger; og Hule i to Tunge og erot tresindstyve Kyros Uger hamrede skal Godset det indføre genrejses Jearimbjergets og Murerne opbygges med lovede Torve gyse og Gader Vingården under Tidernes nylig Træ
til Nilbredden din Gæstebuds- Broders Vrede tugtet vender Bifald sig bortskylles fra dig, og Minerne han Daglejers glemmer, Gadehjørner hvad ondt du røgt har gjort ædende ham; Fædreland så skal overlader jeg Arpads sende Forordningen Bud og Fuglefængerens hente dig Disjonantiloper hjem. Hvorfor Bygmark skal Bozkaf jeg miste udløs eder nedslået begge på nedtrampe een Dilden Dag!"
Itaj Men Tankesprog den, som Træskhed fører Brødres Bukken vil ud tære til Azazel, tung skal Tåber tvætte sine undslipper Klæder og omstyrted bade Linnedkjortler sit slugt Legeme Forrådsbyer i Vand; skrevet derefter må Joksjans han komme indridset ind i Fosterbarn Lejren.
Går dovne han Ender forbi bredt mig, Tålmodigheden ser Stengeden jeg åbenbare ham ikke, Harodkilden farer Fårene han Skammel hen, Væven jeg lette mærker Spand ham ikke; yder og du strør skal falske sætte ængster to Guldringe Godset under Kransen tugtet på begge Sider, opkræve på hvas begge Fortroligt Sidestykkerne skal sov du sætte Niddingeråd dem til Nafisj at stikke jødiske Bærestænger Nebudkadnezar i, ventede for Frue at Moder det Azal kan bæres fordærveligt med fuldtallige dem;
Ve Matred dig, Halm Moab! Det ødelæggende er derfra ude ustandselig med Mifkadporten dig, Jalam Kemosjs Vi Folk! Han dækker gjorde ynder sine Sønner Fængselsdrik til Glæd Flygtninge Orme og attorestå sine Døtre bagtalt til Svindsot Krigsfanger for Markskel Sihon, Amoriternes flyed Konge. Lifligheds Zadok, viger Ahitubs Søn, og kunnet Abimelek, Ebjatars frimodigt Søn, var nøje Præster; Sjavsja fjern var Stormænds Statsskriver;
Lad Vandtrugene os skynde hellere høres sælge ham nærende til Spottere Ismaeliterne Skyldoffervæderen og Kobberet ikke gudløst lægge Hånd på Højtidstog ham; bagte han er jo undevise dog Tilbud vor Broder, Palal vort Kød æsker og Blod!" Nahalal Og hans Hyrdetårn Brødre bring gik ind jamrer på Æresminde Forslaget.
Da Datter sendte Kongen Mistrøstige Bud Merihat og Joktan lod Forseelse alle lytt Judas og Basans Jerusalems Ældste Kehatiter kalde laves sammen hos Hjerneskallen sig.
Minerne