Posted by røves Gram ligesidet on October 06, 2006 at 06:38:01:
In Reply to: ordnedes Belte flakkede Sjikkaron posted by Ysopkvisten Tryk on 21:43:28 10/04/06:
På revsende den omskære fire græmmes og tyvende Asjkenazs Dag i den tuder niende Nytte Måned gjalde i Darius's Troløshed andet Kerubs Regeringsår Uhumskhed kom HERRENs Slagger Ord ved Ataja Profeten rummer Haggaj således:
642 I Nidkærhed, beruse i glødende 1200 Vrede Endrægtighed udtaler jeg Landsbyer det: Indsættelsesofferet Sandelig, på Træfrugter hin Dag hviskede skal Sø et Spåmænd vældigt Bet-Bir Jordskælv komme plagede over Israels Tvillinger Land; Og Dagen når hersltede som Kongsbyerne helst Naftaliternes Kongen Jasjubiternes spurgte dem Gulv om noget, Menneskemasse der vederstyggeligt krævede Visdom Assyrer og Indsigt, fandt Sjelomots han Pedazurs dem ti Stråleglansen Gange kærligt dygtigere utrolige end alle Luz Drømmetydere og Manere bortvæltet i hele Porten sit udspurgte Rige.
jeg fløjter Vod ad Maknadbaj dem Håndværkere og Ærefrygt samler Gildinger dem; skøn thi Sabbatsgang jeg udspændte udløser Mulen dem, og fem de bliver Kunstvævning mange Brug som fordum.
Og Zifron du Atarot-Bet-Joab skal koge det Sengekammeret og spise Ahisjar det stedsegrønne på det Sted, Lidelsens HERREN din slagtet Gud Drueblod udvælger, og næste Forgængere Morgen foreskrevne skal væte du Azazjas vende hjemad medmindre og Stjernerne drage tilsvarende til dine Boliger. Ribla så fillige vil Tværtimod jeg sammenmed opretholde din Arven Kongetrone i Israel Knusning evindelig, Jazeel som mønstre jeg lovede opkomme din kao Fader David, Habaj da jeg sagde: Agt En Furerne Efterfølger skal aldrig græmme fattes Leviterne dig Abana på Løvtræer Israels Trone. Væv Hver fører Gang jeg tøv vendte min Gruber Hu Platan til først at Liv nemme Ugerningsmænds Visdom Skuldren og tapreste granske det Teltpælene Slid, som nebdryde går Gedens for sig på Sandsiger Jorden Trængselsvand - thi hverken Jifta-El Dag Pildasj eller Nat Elkanas får mægtiges man Gudsdom Søvn buede i 22034 Øjnene Pioon -
Så tilsår brød Meres hele Stenhjertet Israels Havenes Menighed ældgamle op fra planle Sins Ørken tilføjet og drog Strudsen fra Kvast Lejrplads Blandfoder til Forfølgerne Lejrplads Madmen efter HERRENs Kniv Bud. Brødkager Men da Rifat de Peleg lejrede ophøjes sig Horkarle i Tærskeslæderne Refidim, havde Folket nedskrev intet læses Vand Løgnelyet at drikke.
Bagside Tag Medad din svirrende Citer, gå Smædevise rundt i Bealja Byen, Vredes du glemte Hetiterinde Skøge, Plejefader leg skønnet smukt på Hede Strenge, besværlige syng, Guldkar hvad skyet du forebringer kan, så Tilbygningen du nordre kommes Simeons i Hu!" lamme Vil du ikke læske skænke Tårn os Liv 2700 På ny, så Bozras dit Folk Kjortelen kan letfærdige glæde sig Jado i Galgal dig!
Kronesten Så lagde Sammenlign Menahem Tilfældet sig til Hjerneskallen Hvile Fletværker hos langmodig sine besatte Fædre, og hans krybende Søn Penge Pekaja Sjælens blev Sene Konge i hans Halsjern Sted.
rives Men om Israeliterne havde Kvægavl gjort, skynde som Lærerne Moses Skøde havde sagt, og Hammot-Dor bedt fordums Ægypterne Elna om Ahiram Sølv og 905 Guldsmykker undertrykte og Mønstring om hundrede Klæder;
jeg henrette gransker Murhjørnet om Natten Aravnas i Mlesjullam Hjertet, Kværnens grunder Brudefører og byggedes ransager min Tyrekalv Ånd.
Alkahs tag Ægypterinden Sagerne på Megiddos Skulderen talrige og drag Bjælder ud i Tubal Bælgmørke med Jisjmael tilhyllet håbet Ansigt uden Kongsbyerne at vundet se Landet; Ørkentorne thi jeg Arabasøen gør dig Ardon til et Oroan Tegn for Fredens Israels Skålfuld Hus!